Goder natt

2008-11-04 @ 21:20:42

När jag duschade tidigare så kom jag och tänka på att vi hade idrott imorron, jag började då tänka på Karolina och undrade om hon kommer vara frisk imorron och isf delta eller inte. Kom sedan och tänka på samarbetsövningar, vilket är vad vi ska göra imorron. Började sedan på något konstigt sätt komma och tänka på min och Hamrins favorit scortum Eleonore och ett utav av våra få seriösa samtal på scortumen. Insåg då att de två har en sak gemensamt, förutom den glädje och äran att haft scortum med mig i ett år, de båda har en pojkvän som ett år yngre än dem själva. Och då som en blixt från en klar himmel kom jag på att jag lovat Hamrin att skriva ett inlägg endast tillägnat hon och hennes tvilling. Vilket är anledningen till det tidigare inlägget.



Det blev bare en timmes samhälles arbete idag. Har knappt orkat med någonting idag. Antar att måndagseffekten sköts upp en dag eftersom det var lov förra veckan och då gäller ej samma regler. Hur som helst brast det till slut och jag blev tvungen att ta en cola. Ska nu kolla på fotbollen, som jag trodde var Arsenal. Är fortfarande skit sur över det. Ska även packa väskan till imorron. Ska sedan lägga mig till andra. Har en lång och skön sovmorgon imorron, men kommer inte kunna sova länge. Ska upp vid åtta för att åka med mor och far och fixa bankkort innan skolan börjar.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback