Stansted Airport

2011-08-11 @ 16:47:47

When all I need is magic, instead the truth appears.
I guess that's how life goes. It sucks, but that's how life goes.

 

Jag älskar Brians musik! Texterna, musiken, rösten … allt! Det är ingen fjollmusik som jag helt ärligt lyssnar på annars. Gillar inte när andra människor klankar ner på min musiksmak, men jag är mycket medveten om att de flesta låtar jag lyssnar på är mesiga.  Det är därför jag gillar Brians musik så oerhört mycket, den känns så realistisk. Men nu ska jag inte analysera låtar och sådant trams. Pinsamt att ens nämna det i ett sådant sammanhang.

 

På något konstigt vis blev man nyss övertalad av Karin att följa med henne och gymma imorron innan vi egentligen skulle träffas och leka. Så imorron ska det bli en sväng till Fridhemsplan, ett pass på gymmet, sedan en snabbis förbi vuxenaffären och efter det hem till Mogot där vi ska prova den dryck som troligtvis är vår soulmate. O’boy special here we come! På kvällen är tanken att det ska bli någon form av utgång och på lördag är det Blidö som gäller. Åh, älskade Blidö och älskade släkt.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback