Grattis Findus!

2011-08-09 @ 17:15:00

Jag blir så deprimerad av att titta ut genom mitt fönster. Några dagar innan jag åkte till Turkiet tvättade jag mina fönster noggrant så det var verkligen glasklara. Nu tack vare regnet är de skitigare än vad de någonsin varit. Ser ut som en liten ettåring snorat ner hela glaset. Apropå småbarn så var det en liten kille som kom fram till mig idag när jag stod inne på HM. Han tittade på mig stora ögon och sedan frågade han om jag jobbade där. Gud vad jag längtar efter min lilla Adam.

 

Idag körde man även den sista shoppingen inför lönen, med undantag från London, som jag inte ser som shopping utan mer som en självklarhet, ett behov och ett rent nöje. Får hålla tummarna för att det blir något, tydligen finns det vädjningar om att matcher ska ställas in pga. kravellerna. Enligt mig låter det ganska långsökt. Men jag har ju lyckats missa även denna nyhet, precis som man lyckades med Brevikkaoset, så jag har nog ingen direkt rätt att yttra mig ännu om det.

Slutligen ska man skicka iväg ett litet Grattis till Emma på den stora dagen!

//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback