Hatar bloggen just nu

2011-08-10 @ 12:16:11

Blä, usch och fy! Är riktigt trött på min blogg just nu. Något fel har uppstått, ett riktigt cpfel. Menyn har på något oförklarligt vis hamnat under alltihopa, hur den lyckats smita ner dit har jag ingen aning om. Inte heller kan folk som vanligtvis brukar förstå sig på htmlspråket förstå det heller. Jag är för trött för att orka bry mig, eller rättare sagt jag bryr mig. Men orkar inte försöka åtgärda det då allt jag försökt med hittills inte fungerat. Det får helt enkelt se förjävligt ut, precis som det gjort de senaste dagarna.

 

 

Idag skulle det ha blivit gymmet, så blev det inte. När man vaknade tog det mesta emot, förutom att ligga kvar i sängen så därför valde jag att följa hjärtat och stanna kvar under täcket. Riktigt mysigt var det. Ser nu framemot en riktigt mysig inne dag då regnet öser ner. Kanske är något fel på mig men jag älskar verkligen regn och höstväder. Det är så otroligt mysigt!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback