Duktig Jenny!

2011-08-06 @ 20:07:01

Varje gång mor och far lämnar huset i mina händer känns det som de även lämnar över ägarbeviset till mig. Jag grips alltid av en sådan lust att göra hushållssysslor och känner ett behov av att göra huset snyggt och rent. Har sedan de lämnade mig hunnit med tre tvättar, torktumlat samt vikt dem. Har dessutom hunnit plocka ur, in och ur diskmaskinen med en tvätt däremellan, tagit hand om min sjuka bror och städat min våning. Ganska så duktigt av lilla mig tycker jag. Nu är det dags att slappna av lite grann och vet exakt hur. Ska bli med lite cola och Heart of the Dragon.

 

Vet inte riktigt vad det är med mig och filmer med olyckliga slut. Är slutet chockerande och känns orättvist brukar jag falla pladask för filmen, även om resten av filmen kanske inte var helt top notch. Gissar att det handlar om att filmen känns mer realistisk på så vis, men är inte helt hundra.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback