Hope & Glory

2011-08-08 @ 22:56:00

Då jag tidigare idag var extremt uttråkad beslöt jag mig för att göra något jag velat göra länge. Se om alla avsnitt med Castiel och se hur han gick från biroll till fansens favorit. Dock tänker jag inte vara så korkad så jag ser avsnitt 11 på samma säsong. Att man redan sett Family remains två gånger är idiotiskt nog. Det var ganska komiskt hur jag, trots att jag sett samtliga avsnitt minst en gång, kände mig tryggare då jag satt i sängen och tittade än när jag satt i datorstolen precis framför skärmen. Ytterligare en gansak fail sak var att jag lyckades få min stationära dator att göra ett svanhopp rakt på min tå.

 

 

Medan jag tittade på Supernatural blev jag påmind om den sympati som väcktes inom mig idag när man var i stan. Såg ett flertal par som var ute och shoppade tillsammans. Varenda gång såg man tjejen gå först med killen 1-1,5 meter bakom sig, med rejält plågsamma miner. Tyckte riktigt synd om dem när de svansade efter tjejen som inte verkade lägga märke till hur ointressant och oroade deras påsbärare var. Vilket var ytterligare en sak jag reagerade på. Vem låter någon annan få bära sina påsar? Om man nu inte heter Karin och råkar gå med en Jenny som ännu inte gjort några inköp. Halva nöjet med shopping är ju att bära på påsarna.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback