Mysdag!

2011-08-10 @ 19:03:53

Från jakt efter det övernaturaliga gick man till huliganism - från en familjekärlek till en annan, så har min dag sett ut idag. När regnet öste ner idag greppade jag min bok och slog mig ned i soffan på verandan med filtar och andra värmealstrande ting. Så oerhört mysigt, älskar verkligen regnoväder. Läste mer än halva boken, vilket gjorde att även den fjärde boken nu i serien är avklarad. Kände då ett visst tomrum och slängde mig på nästa. Dock inte om bröderna Winchester utan den bok som jag länge velat läsa men aldrig öppnat av någon anledning, En av grabbarna. Beslöt mig för att man ska ta vara på den lediga tiden man nu har och läsa så många böcker man kan, då man inte kommer ha tid för sådant i höst när psykologin börjar.

 

Nu ska man snart springa upp och fixa grädden, sedan blir det mys med familjen framför tv:n. Självfallet är det landskampen som ska bevakas och det görs med kladdkaka och daimgrädde. Börjar vattnas i munnen redan.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback