On angel's wings

2011-08-06 @ 12:23:41

Idag måste jag ha på mig de tråkigaste kläderna någonsin. Är helsvart förutom texten på tröjan som lyser vit, guld och blått. Dock är det en av mina favorittröjor så jag tänker inte vara nere för det. Igår skulle vi fira Emma. Det bjöds på en jätte god och trevlig middag hos henne och sedan blev det utgång. Jag märkte ganska fort att man inte var så jättetaggad på sådant, men stannade kvar för Emmas skulle ändå, och självfallet hade man roligt. Höjdpunkten på kvällen var när både Emma och Johanna sa att jag var brunare än vanligt. Var livrädd för att allt skulle ha bleknat bort, vilket jag trodde igår när man vaknade upp och såg sig själv i solljuset.

Det mest klockrena under hela kvällen var då Rasmus helt plötsligt mitt i ingenstans klev på nattbussen och utbrast ”Nej, men där är ju du som är du” när han fick syn på mig. Skönare kille får man leta efter, lilla Tusse.

 

Då jag och Johanna har planer för morgondagen har jag blivit tvingad att städa mitt rum idag. Dock ska det bli en fuskstädning. Vilket innebär att allt ska ligga på sin plats och sedan ska våningen dammsugas. Just nu ser det förjävligt och skulle behöva städas ordentligt, men jag orkar inte. Har fortfarande inte fått sova ut än efter Turkiet. När man ändå är inne på det spåret kan man nämna den sjuka drömmen man hade inatt. Var i USA med en god vän då landet drabbades av en serie terrorattacker. AV någon konstig anledning befann vi oss alltid i smeten av allt det och spelade någon roll i gripandet av samtliga skurkar. Tror jag har en underliggande önskan av att vara en superhjälte …

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback