Tisdagskvällen

2011-05-17 @ 20:51:58

I söndags hände tre saker, William var på besök, jag och Karin shoppade och tjeckerna spöade ryssarna i bronsmatchen.  Inget annat skedde i min värld och jag vill inte ha hjälp med att fylla ut eventuella tomrum heller.


 

Att jag har ätit god mat den senaste tiden är inget snack om saken, och det märks. Har nu tre dagar i rad fått njuta av mammas gudomliga sås som alltid får mig att sväva högt upp i det blå och gå upp ungefär 23 kg. Finns inget som ens är i närheten av den såsen. För att citera en av vakterna i Sly ”När jag dör vill jag bli begravd med den”. Skulle nu egentligen ha varit ambitiös och läst en massa artiklar inför morgondagen. Men det beslutet ändrades då varken jag eller Sandra var på humör för sånt. Istället ska jag pallra mig utanför dörren, tända alla ljus och sedan mysa med något gott bredvid mig medan några avsnitt av olika serier jag ännu inte hunnit se rullar.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback