The firm

2011-05-26 @ 13:13:29

Om jag vore min mamma skulle jag vara väldigt orolig nu över min dotter och hennes besatthet av huliganism. Just nu sitter jag och läser igenom den nästsista artikeln medan jag The firm rullar på tvn. En film om huliganism som jag på något mirakulöst vis lyckats missa, har dock en känsla av att man har alldeles för höga förväntningar på den. Den enda åsikten man har hittills är att jag inte gillar skådespelarna. Borde väl egentligen ligga ute i solen, men b-uppsatsen gnagde i bakhuvudet medan vädret var alldeles för lömskt och jag hade brist på tålamod för den katt-och-råtta-leken. Det räcker med en åt gången.



Har inget att skriva om gårdagen mer än att jag fick ett litet skavsår och att det var onödigt mycket dötid. Dessutom fick både jag och Sandra världens chock när Maria berömde vårt språk i vårt första utkast av uppsatsen. Dock gav hon oss fler artiklar att läsa vilket kändes lite surt, men men … sådant är livet.

//Jenny  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback