Sverige är i semifinal!

2011-05-12 @ 00:06:06

Du har inte känt dig riktigt älskad förrän en av dina närmaste vänner spått din brutala död om och om igen …

 

Solfrossa är verkligen underbart! Snart blir det att hoppa in i duschen och hoppas på att man mår lite bättre. Efter det blir det väl lite tv och sedan sängen. Är ganska så trött efter dagen i solen, vilket kändes när man tittade på den ganska så konstiga och något overkliga kvartsfinalen. Under tredje perioden så kom jag och tänka på att det är ganska så komiskt hur folk kan tycka att fotboll är segt, utdraget, långtråkigt och allt annat de brukar säga och sedan jämföra det med hockey som är mycket intensivare och fartfullare. För när man väl tänker efter så håller en hockeymatch på betydligt längre än fotboll. Enda skillnaden är hur man valt att disponera tiden, vilket lett till att hockeyn utspelar sig på ett intervall uppemot 2½ timme medan fotbollen inte ens kommer upp i 2 timmar.

 

Fick för några timmar sedan reda på något som gjorde mig löjligt avundsjuk. Helt ärligt får det i stort sett allt jag någonsin lyckats åstadkomma och uppleva som varit värt att skryta om att blekna bort. Tänk att få beträda gräset på Emirates och spela fotboll på det. Tänk att ens få komma i närheten av det. Det gör mig så avundsjuk så jag blir arg. Usch, en del människor har ju äcklig tur så man kan inte göra något annat än att säga grattis. Nu blir det duschen!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback