städning på G

2011-05-17 @ 12:14:55

Det var riktigt härligt att träffa Rohie och träna för första gången på två veckor. Märktes att man var ovan med hela paket, speciellt när benen av allt var nära att svika en. Men jag tog mig igenom det, vilket verkligen märktes när man vaknade imorse. Blev en sen övningskörning med Danne igår också i hans läskiga bil, till min stora förvåning gick växling och allt annat riktigt bra. När man sedan kom hem runt tolv tiden var det bara att dyka ner i sängen, men som vanligt hade man alldeles för svårt att somna. Eftersom man tog en paus i städningen igår ska man slutföra den idag. Har precis slagit på en massa gamla avsnitt av Vampire diaries som ska hjälpa mig att ta mig igenom det. Förhoppningsvis räcker det, annars får man låta hela området återigen lyssna på Brians våldtäktslåt igen.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback