så sant som det är sagt

2011-05-10 @ 16:44:37
Jag pratar: för mycket när jag tittar på sport
Jag tycker om: mina vänner
Jag avskyr när folk: ljuger
Min bästa vän är: Karin
Min första vän hette: Theresé
Kärlek är: underskattat
När jag borstar tänderna: vandrar jag runt
När jag lagar mat: känner jag mig duktig
Det sexigaste yrket är: ...
Det är charmigt när: barnsligheten tittar fram
Jag är rädd för: att förlora de jag älskar
Den värsta känslan är: att känna sig otillräcklig
Den bästa känslan är: stolthet
Jag är bäst på: underhålla mig själv
Jag är sämst på: att visa sårbarhet
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund
Jag kommer alltid att vara: Jenny Filgren
Det finaste som finns är: vänskap
I sommar: ska jag jobba och vila
Sist jag grät var: alldeles för nyligen
Jag kan: alldeles för många nördiga saker
Jag kan inte: ett enda ord på wolof
När jag vill tänka går jag: ut
När jag bakar så bakar jag: goda saker
Min mobiltelefon är: en stor del av mitt liv
När jag vaknar på morgonen: ligger jag kvar i minst en timme
Just nu tänker jag på att: jag inte vill skriva tenta på fredag
Bebisar är: så underbart söta!
Idag har jag: pluggat
Ikväll ska jag: titta på eurovison och Supernatural
I morgon kommer jag: träffa Johanna och plugga
Jag vill verkligen: inte plugga något mer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback