"Mmm, I like it!"

2011-05-04 @ 18:06:18

Frusen och förkyld som vanligt, vill verkligen bli frisk nu. Men man får väl dras med dessa elaka basilusker ett tag till. Idag var det dags för shoppingen inför fredagens skiva. Under färden in fick jag det bevisat varför man inte kan gillar finnar. Unga, gamla, tjocka, smala, korta, långa, onyktra … ja alla möjliga former finns det och alla verkar ha lika låg hjärnkapacitet. Utan att dra alla över en kant. Skämt åsido, det var inge roligt. Hur roligt de än hade så fann jag inte det minsta nöje i hela händelseförloppet. Mötte upp Cracky vid skanstull då shoppingen började.  Ska man vara ärlig, så gick den inge bra alls. Vi hittade ingenting egentligen och beslöt oss för att ta ytterligare en titt imorron. Det enda positiva med denna dag är att man fick reda på att folk står i kö för att få bli min vän och leka med mig. Dessutom verkar det som jag och onyktra människor verkligen klickar idag.

 

Nu blir det en uppladdning inför matchen och vad kvällen har att erbjuda. Just nu känner man sig inte så peppad på någonting, endast trött och frusen … men hoppas att det ändrar sig.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback