Festis är gott ibland

2011-05-31 @ 22:44:11

Jag är verkligen helt slut nu. Ska snart göra ett tappert försök att krypa ner i sängen och sova. Behöver det, vaknade upp imorse och det första man lade märke till är illamåendet som alltid hälsar på när jag sovit för lite. Känner inte för någon uppdatering. Så ska bara säga att gårdagen var riktigt jävla kass, vilket är ganska konstigt eftersom det egentligen bara skedde två incidenter som var helt cp. Resten av dagen var faktiskt riktigt bra, men helheten sög. Dessutom avslutades den riktigt tråkigt när man låg i sängen med en miljon olika saker i huvudet, nya som gamla. Vad man dock lärde sig under dagen är att Cindy blir slak bara någon nämner Public bar.

 

Denna dag var då mycket bättre.  Började med plugg på Södertörn med Sandra. Åkte sedan hem, åt och fick sedan besök av Cracky. Blev lite spelande innan vi traskade hem till henne, bytte kläder och sedan satte fart till Huddinge där det bjöds på spektakel. Såg en mängd bakhuvuden, framhuvuden och sidhuvuden man kände igen och sedan en massa barn som trodde de var Sveriges underhållningselit. Gladast blev man över att man fick den efterlängtade mjukglassen. Kvällen och dagen avslutades med miss Okänd då det blev en mysig picknick. Vi planerade vår framtid, trots att man fick se miss Okänds riktiga bordskick så är jag helt säker på vad jag känner. Vilket jag egentligen visste redan två timmar efter jag mötte dig. Du gjorde mig alldeles pirrig och varm inombords så det började bubbla i magen och jag fick diarré. Då visste jag att jag älskade dig!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback