Dagens ord: upp

2011-05-28 @ 18:20:17

Är nu helt utslagen efter att ha spenderat flera timmar i stan med lilla Johanna. Blev en del inköp som man egentligen inte har råd med, så nu kommer man leva på svältgräns vad det gäller handling. Men ibland får man skämma bort sig och eftersom allt ändå skulle köpas någon gång var det lika bra att få det överstökat. Johanna blev överlycklig när vi besökte hennes favoritaffär i gamla stan, lyckligtvis så ser jag inte ut som en person som hör hemma i såna affärer. Så dissen jag fick från tanten idag ser jag enbart som en komplimang. Lyckades övertala far min att köra mig till Maxi så man kunde komplettera morsdag presenten. Väl framme vid kassorna var det första man fick såg lilla Elaine och hennes ansikte lysa upp, så fick en liten update från den fronten.

 

Skrattar fortfarande åt moppegänget som dundrade förbi idag i väntan på bussen, minnet av dem har lockat fram skrattattacker hela dagen. Det var bara för roligt. En annan sak som känns ganska komiskt är hur jag och Johanna alltid verkar lyckas hamna bredvid de … färgstarka typerna. Idag var det alkoholisterna och de pårökta skärmarbrink invånarna.
Nu väntar mat, vilket passar alldeles utmärkt.
//Jenny

day 02 - your least favorite song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback