Dagen innan

2011-05-12 @ 16:00:04

Jag ogillar verkligen det här, väldigt starkt dessutom! Har knappt pluggat någonting inför denna tenta, vilket jag vetat om länge och varit beredd på att ta konsekvenserna av det. Men som vanligt kan jag inte plugga dagen innan. Det är helt sjukt, det är nu man ska plugga som mest, men koncentrationen är som vanligt lika med noll och jag har ingen som helst motivation till att plugga. Inställningen ”det går som det går, nu är det försent” verkar vara ett måste dagen innan för min del.

 

Man tycker jag som i stort sett varit en liten sporttönt hela mitt liv och alltid haft ganska så udda intressen som tjej borde vara van med blickarna och reaktionerna, men jag slutar aldrig att förundras över det. Oftast är det ganska så roligt att se hur folk reagerar när man springer runt med en tröja som indikerar på sportintresse eller om man säger något som antyder att man är det, men ibland blir man riktigt irriterad. Idag mötte man en kille flera gånger i affären som verkade ha väldigt svårt att veta hur han skulle bete sig när han såg min tröja. Antingen var man alldeles för modern för honom eller så var helt enkelt en liten förvirrad spurspojke. Snart blir det Finland – Norge och i pauserna förhoppningsvis lite AO psykologi.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback