BACKIS!

2011-05-13 @ 17:43:26

'

Jag älskar när juniorerna kommer upp till Tre kronor och är löjligt bra.

 

Som vanligt när jag har haft tenta får jag ett extremt sug efter att göra något, en riktig aktivitet. Just nu har jag ett löjligt sug efter att köpa solglasögon … och shoppa i allmänheten, men just solglasögonen lockar oerhört mycket just nu. Men så kul ska man inte ha det nu. Istället ska kvällen spenderas med Cindy, vad vi hittar på återstår att se. Imorron blir det en tur till Farsta och köpa lite saker och sedan får man se vart dagen tar vägen. Ska även försöka hinna med en tentastädning i helgen och kanske gymmet. Var ett bra tag sedan man var där.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback