Baby, lovely, älsklingen … BLÄ!

2011-05-21 @ 14:04:00

250 gb serier och jag känner att ingen kommer kunna underhålla mig i sommar, ganska sorgligt faktiskt. Det blir en resning och sedan sökning efter några nya. Finns det några tips där ute lyssnar jag gärna, om de nu inte står NEJ-listan eller har-redan-sett-den-listan.



Dagen hittills har bestått utav läsandet av artiklar om huligansim, lite Slyspelande med William samt stalkeri angående gårdagens samtalsämne. Vissa människor är bara för sorgliga. Ärligt talat så är det riktigt jävla fjantigt att känna ett sådant stort behov av att berätta för hela världen att man är i ett förhållande och sedan dela med sig av varenda liten detalj som sker. Gårkvällen spenderades först på gymmet med Rohie, mina lårmuskler är verkligen irriterade på mig och har absolut ingen lust att göra det jag säger till dem. Men skönt var det med lite träning. Trodde jag inte skulle orka med någonting eftersom benen strejkar redan igår, vilket gjorde att jag fick världens jävla chock när man orkade springa på rullbandet en längre tid. Tackar min otroligt fina tröja för det, det måste ha varit den som lyfte mig. Efter det blev man upphämtad av systrarna Ahvander och vi hade en av våra oslagbara kvällar. De förklarade sin kärlek till mig när de sa och sjöng låtar om mig och jag tror att jag aldrig känt mig så älskad.

 

Vad som händer ikväll får man se, Johanna och jag snackade om en utgång i torsdags men tror inte jag känner för det. Just nu lockar faktiskt att mysa med den nya boken eller se någon av de tre timmarna Supernatural man har kvar på denna säsong. Men, men för en gångs skull ska jag leva i nuet och bara tänka på det som sker nu och inte framtiden. Risken finns ju att världen går under ikväll så om det inträffar känns det som jag har valt rätt synsätt.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback