"Vad töntig han är, han har en rånarluva"

2011-03-09 @ 16:23:37

Nu är jag trött, riktigt trött. Vilket jag är med all rätt. Kom precis hem efter en 2½ timmes promenad. Den kändes lite halv random eftersom det hela ändrades under själva gången, men ack så mysig. Sällskapet stod lilla Cracky för. På vägen mot min kära vän sprang jag in i min mentor och livskärlek. Så nästa gång jag träffar Jonna kommer jag ha en hel del att berätta vad det gäller mina kärlekar som Cindy sa. Är just nu alldeles för trött för att skriva eller tänka. Så ska nu istället plåstra om mitt skavsår, byta om och sedan invänta både mat och gästerna. Tänker dessutom längta långt framåt i tiden, nämligen till Crackys födelsedag som kommer bli alla randomdagarnas randomdag!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback