Uttråkad!

2011-03-29 @ 17:15:18
Jag är sjukt uttråkad. Tänk vad sitta hemme en hel dag med en massa plugg kan göra med en. Tenta veckor är farliga. Om någon nu tvivlar på att jag är uttråkad så har jag bevis. Beslöt mig för att göra en nya header. Men den blev så katastrofal att jag inte ens vill visa den. Dock är den sparad på datron så jag även kommer minnas denna dag. Snart kommer pappa hem, då har han lovat att hjälpa mig med de tre sista frågorna och sedan ska de bara skcikas iväg till lilla Sandra. Något mer plugg än det kommer det inte bli idag. Börjar med den skiten imorron istället, då jag även räknar med att vara 475 kronor rikare.

inte så svårt att lista ut vem jag hade varit på denna bild


Idag besvarade jag alltså mina 22 artikelfrågor (19 än så länge), är super mega stolt över mig själv måste jag erkänna. Trodde jag skulle bryta ihop, men det har man inte haft tid med. Maxade sedan den första gubben på DW, vilket inte är det minsta imponerande. Förstår inte ens varför jag sitter och skriver här. Har som vanligt inget vettigt att skriva och inte känner jag mig speciellt underhållen inte.
Nej, ska nog leta upp Just the way you are (drunk at the bar) i iTunes så man kan hoppa runt lite.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback