Under tentaveckan är alla knep tillåtna

2011-03-30 @ 14:34:05

Dagen knep var att kliva upp, sammanställa allt, äta frukost och sedan göra sig iordning för vilken dag som helst. På så vis kan inte ens mode dra ner en effektivitet.
Lyckan över att ha en sammanfattning på 14 sidor istället för 20 är total. Vad som är ännu skönare är att dessa ark är fyllda med frågor varav ca 15 av dem är de enda som kommer dyka upp tentan på fredag. Ja, sådan tur i oturen har man när man går i den första och enda klassen som läser sådana exklusiva saker som Estetisk psykologi.

 

Satt ute och plugga på altanen i solen, kunde t.o.m. sola. Men fick göra det så länge eftersom det kom en söt elektriker och knacka på dörren som skulle fixa telefonledningen. Fick då istället befinna mig i närheten av dörren eftersom han skulle fråga en massa saker. Nu är han äntligen klar och man har sitt älskade internet tillbaka. Klickade mig precis in på facebook och såg något av det gulligaste jag någonsin sett. Jag är någons favoritidrottare. Blev alldeles varm och mesig inombords nu. Ska nu samla krafterna och tankarna och sedan traska ut på en promenad innan det blir alldeles för sent. Nu såg jag att jag står som favoritidrottare hos två personer, vilken underbar dag!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback