Så förvirrat

2011-03-09 @ 21:24:04

Det är få människor som kan få en att skratta så mycket åt dem på deras bekostnad som William. Jag älskar verkligen den ungen med hela mitt hjärta, men ibland säger han så korkade saker så det går inte att hålla tillbaka skrattet. Dessutom kan han även i sina värsta stunder gå en på nerverna som ingen annan. Då var årets familjefirande av min bror över. Till hans stora besvikelse åkte HV på stryk, snäll som jag var satt och tröstade honom både efter första och andra perioden. Innan tredje åkte han hem vilket var tur, hade inte varit roligt att befinna sig i hans närhet nu.

 

 

Har under kvällen lyckats sparka till mitt skavsår hela tre gånger vilket fått mig att skrika högt av smärta, dessutom har väl ett eller annat fult ord åkt med ut. Man kan tycka att jag borde vara van med sådana saker eller lyckats utveckla pansarhälar. Men tydligen är det något extremt fel med mina fötter eftersom de aldrig vill samarbeta. Är lite fundersam över vilka skor man ska ha på sig imorron, men sådana saker brukar lösa sig.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback