Redovisning imorron, vill inte!

2011-03-15 @ 18:59:36

Är kluven just nu, riktigt kluven. Jävla skit serie. Men antar att man är mer eller mindre tvingad att hålla på HV71, hur gärna man än vill att de ska åka ut så går det emot allt jag vet att hålla på de äckliga råttorna. Nu ska man gå igenom powerpointen ännu en gång, skicka den, skriva ner allt som ska sägas till varje slide kanske öva lite på det samtidigt som man tittar på hockey. Helt jävla underbart!

 

Eftersom man har redovisning imorron som jag väljer att tolka som en tenta så vill jag göra något riktigt skojigt efter. Men mina vänner är muppar och alla jobbar eller har annat för sig. Så är just nu riktigt besviken på dem. Jag som ville ut och fira den stora bedriften. Aja, får väl gå vidare till nästa projekt som jag döper till helgnöje.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback