Nothing is impossible

2011-03-28 @ 20:25:13

Nu är jag så duktig så jag har äntligen besvarat mina 16 frågor av de numrerade. Har nu endast 22 artikelfrågor kvar, woho! Ska snart svara på dem jag redan har antecknat på lite olika ställen och sedan får det vara för idag. Ska ta tag i den jobbiga biten imorron när man har hela dagen på sig. Förutom att plugga ska man även ta sig en rejäl sovmorgon.  Är verkligen i stort behov av sömn, har sovit så sjukt dåligt den senaste tiden. Under mina powerbreaks så tittade man runt lite på datorn. Alltid lika roligt att hitta gamla bilder, egobilder som bilder på vänner. Så många minnen som överrumplar en.

 

Idag insåg jag och Johanna att det inte är långt kvar till vi drar på vår efterlängtade tripp. Helt sjukt hur snabbt den dagen har närmat sig. Börjar ju blir dags för att man bestämmer sig för vad som ska tas med samt växlar pengar. Vad som är ännu viktigare är att vi måste planera allt som ska planeras innan den stora dagen. Fy farao vad jag längtar! Har verkligen planer på att go wild i Arsenal shoppen. Om jag känner mig själv rätt är det de enda jag kommer hem med, iaf det enda nämnvärda. Men nu är det nog dags att återgå till frågorna, annars lär jag somna på tangentbordet lite senare.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback