Midnatt råder ...

2011-03-27 @ 00:22:42

Är inte alls så trött som jag egentligen borde vara nu. Faktum är att jag skulle kunna påstå att jag inte är trött överhuvudtaget. Men ska ändå krypa ner i sängen om en kvart eller så och försöka tvinga mig själv till sömns, finns ändå inte så mycket annat att välja på. Känner mig inte helt 100% taggad på att vakna upp imorron med den träningsvärk jag förväntar mig att få för att sedan plugga hela dagen. Dessutom med en tidsförlust på en hel timme. Men vad har man för val?

 

 

Johanna den lilla saken gödde verkligen upp mig idag med det mesta, gick säkert upp 13 kg eller så de få timmarna man var med henne. Men tycker faktiskt att jag förtjänade det efter passet jag och Rohie körde. Dessutom ska man göra en god gärning på måndag och en tidig belöning är ju aldrig fel. Sitter just nu och lyssnar på den helmysiga låten, Difference in me. Men nu ska man nog påbörja laddningen för sängen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback