Jag överlevde!

2011-03-16 @ 15:31:32

Är på ett otroligt bra humör idag. Känns som man nyligen skrivit klart en tenta eftersom känslan av befrielse är total! Frågar ni mig gick redovisningen åt helvete, allt som kunde gå fel gick i stort sett fel men enligt mina gruppmedlemmar gick den bra. Jag väljer dock att fokusera på det jag sa till Jonna. Jag överlevde, och nu är skiten över. På vägen hem satt man bara myste, vädret var helt underbart, man fick sig en liten promenad och väntetid på bussen och under hela färden spelade min iPod endast bra låtar för mig. Det var t.o.m. så att traskande från bussen och hem till mig var alldeles för kort. Men det gav mig tid att fatta beslut. Om jag vinner potten ikväll ska jag köpa väskan jag spanat in under en längre tid, om jag inte vinner så blir det inget inköp … troligen. Det allra värsta är att jag har en stark känsla av att någon kommer kamma hem potten ikväll och det känns inte som det är jag.

 

 

Är även lycklig för jag har nu tvingat Johanna att umgås med mig i hela två dagar. Imorron ska vi träffas och göra gud vet vad. På fredag har jag lyckats tjata till mig en utgång, äntligen. På lördag ska man träffa Rohie, få sin födelsedags present och bara njuta. Har verkligen sett framemot den dagen hur länge som helst och den sötungen är bara för underbar.
Nu ska jag luta mig tillbaka, sjunga med till den underbara texten i Twisted och njuta av resten av dagen
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback