Hylands ord dom lever kvar!

2011-03-19 @ 12:53:14

Sitter just nu och sjunger med den bästa svenska låten som någonsin gjorts. Finns inget som ens kommer i närheten av Nick Borgens och hans mästerverk han gjorde 1995. Suktar även sjukt mycket efter en pizza nu, men sådan skräp mat ska man inte äta idag. Nej, denna dag har varit planerad sedan länge med både valet av mat och aktivitet. Lite fail att det hade försvunnit ut ur mitt system och jag inte kom ihåg det för en timme med tanke på att jag längtat så länge. Om några timmar ska man sätta sig på bussen, åka mot Rohie och sedan in mot den stora staden.

 

"Jenny är så härligt diplomatisk"

 

Gårdagen då. Utgången blev inställd, istället åkte man med Jonna, Josse och Cindy för att spela bowling. Efter en urusel inledning så ryckte man upp sig, vann över de övriga men det gick verkligen sämst. Jonna och jag valde att skylla på alkoholen och den helt stördaskorna vi lyckades få tag på. Eftersom Cracky tog körkort för inte allt så länge sedan var Jonna alldeles salig över att slippa köra bil, vilket ledde till lite cruising i Stockholmsområdet. Under den tiden fick jag sitta i baksätet och leka alkis själv medan Jonna skulle koncentrera sig på att skicka sms. Efter mycket om och men kom vi iaf till en hemmafest, som mer liknade en tillställning då den inneboende bjudit in sina vänner och krökande gick kanske en aningen över styr. När man kom hem var jag så trött så jag ville inget annat än att krypa ner i sängen och dö, men som alltid har man vissa saker som göras innan John Blund hälsar på, så det tog lång tid innan man dök ner i sängen. Jag fick iaf min händelserika kväll som Jonna sa, vilket var oerhört skönt. Hade inte varit glad om det blivit ytterligare en hemmakväll.
Nu ska man hitta något att äta och något att ha på sig senare ikväll.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback