Gråtattack

2011-03-13 @ 18:18:01


Jag kan seriöst inte läsa detta utan att skratta så mycket så tårarna rinner. Allvarligt, människor tar en del saker alldeles för seriöst. Visst låten är hemsk och likaså texten, men man hör klart och tydligt vilken parodi det är. Han driver sönder de flesta låtar som görs idag som har betydligt värre texter och ”budskap” och inte hör man folk klaga på deras texter. Nej, men när lilla, gulliga, oskyldiga, faderliga och före detta Westlife medlemmen Brian McFadden använder lite grövre ord så exploderar folk världen över. Komiskt säger jag bara. Folk borde bry sig om viktigare saker, så som hur mycket kreativitet suger eller livshotande kärnkraftverk.

Just nu är jag på bra humör, jävligt bra humör! Men snart ska man ha ett telefonsamtal med lilla Johanna, ska bli spännande att se om man mår lika bra efter det. Annars vet vi alla vem vi ska skylla på.
Måste be om ursäkt för jag hela tiden tjatar om låten. Men den är så apbra så den förtjänar det. Blir väl som vanligt, lyssnar sönder låten nu och om ett halvår kommer alla andra. "Har du hört Brians nya låt?" som jag av alla människor skulle lyckas missa en av hans eller Westlifes låtar.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback