en liten tråkig uppdatering

2011-03-02 @ 20:44:56

Sedan mitt senaste inlägg har man hunnit med en hel del.

 

  • Har gymmat
  • Fixat nytt pass
  • Sett en kille dampa och nästan bli gripen
  • Klippt mig - ÄNTLIGEN!
  • Varit på bankmöte och fixa nytt kort, känner mig så vuxen
  • Gett Rohie mardrömmar samt blivit utnämnd till ljuset i dem
  • Utsett fler låtar till våra gymlåtar
  • Total misslyckats i att skaffa träningsvärk
  • Påbörjat ny delkurs
  • Haft Mitchell Pritchett från Modern family som gästföreläsare
  • Lämnat in mobilen
  • Gjort klart restuppgiften
  • Skrivit på korpenkontrakt

 

Tänk vad mycket man kan hinna med om man bara försöker. Självfallet har man även hunnit med en massa andra saker som inte känns så märkvärdiga så de är nämnda att nämnas. Imorron är man ledig, vilket i vanlig ordning betyder sova. Men imorron ska jag försöka vara duktig. Har dock en känsla av att det kommer misslyckas total, så om någon känner för att agera väckarklocka imorron är det bara att hojta till. Har lite saker jag skulle vilja hinna upp och göra innan dagen rinner iväg. Dessutom är det skönt att komma upp tidigt, få saker gjorda och sedan känna att det fortfarande finns tid kvar av dagen.
Nu är det fotboll som gäller.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback