"Du tror jag är smart men ..."

2011-03-03 @ 14:00:47

Vaknade upp till en stor lycka idag. Mina kinder är nu helt återställda! Egentligen är det hela ansiktet, men det är ju kinderna som varit mest envisa under denna mörka tid. Nu är den som sagt över och man kan blicka framåt mot ljusare tider.

 

Sitter just nu i soffan framför tvn med minidatorn i knät. Tittar just nu självfallet på svt, har precis sett Sverige komma på en fjärde plats i skidskyttestafetten. Nu väntar man på 5 km stafetten för damer. Älskar verkligen mästerskap, spelar nästan ingen roll vilken sport det är. De alla är lika mysiga och härliga att titta på. Jag vet, jag är en sporttönt.

Ska nu titta på skidorna, börja på min sammanfattning samt invänta hemkomsten av den nya mobilen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback