Don't let me go, when I'm this low (or slow)

2011-03-20 @ 12:43:46

Det är inte roligt när man upprepar en sak för en själv om och om igen. Man försöker verkligen trycka in det i skallen, övertala en själv. Men ju mer man försöker, desto uppenbarare blir det, att den enda sanningen är dess raka motsats.

 

Riktigt underbart är det att vakna upp på söndagsmorgonen och känna av träningsvärk från fredagens aktiviteter. Vad som var härligt var dock att efter legat och halvsovit, snurrat runt och bara legat stilla och stirrat i de 3½ timmarna i sängen som jag gjorde idag så insåg jag en sak. Min säng är alldeles fantastisk. Den är så stor, så varm, så mysig, så mjuk och helt underbar. Det finns bara en liten bagatell som saknas, men inget som man direkt kan påstå att man lider av. Man har ju alltid dessutom Isbjörnen och Fido som sällskap.

 

Så det blev ingen tidig morgon för min del. När klockan ringde beslöt jag mig för att helgen var till för återhämtning och därav uppgiftlös. Dagen är dock redan planerad. Den blev det inom loppet av 20 minuter. Nu försöker man ta igen en liten del som man missat inom filmvärlden. Tittar för första gången på Avatar. Lagom till att den är slut börjar hockeyn och då jävlar ska historia skrivas. Slutligen blir det lite kvalitetstid med Jonna. Men nu är det dags att fokusera på filmen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback