Torsten Borste och jag är bästa vänner

2011-06-21 @ 20:14:45

Dagens lärdom:

Män gillar kvinnligt brösthår

 

Jag älskar verkligen min Djurgårdentröja. Den är perfekt till alla olika sorters tillfällen. När man är glad, när man är ledsen, när man är trött, när man är på myshumör eller när man behöver något att slänga på sig … eller till just detta tillfälle, då man är frusen. Dessutom har den sådana fina bokstäver som bildar ett oerhört vackert namn och ett viktigt årtal på båda ärmarna. Helt enkelt perfekt!

 

Har sedan en vecka tillbaka haft fullt upp varenda dag. Antar att det blir så när man jobbar åtta timmar om dagen, först jobb och sedan måste man intala sig själv att man har ett liv. Igår hade jag tänkt att man skulle ha en vilodag, men så blev det inte. Inte var det någon vilodag idag heller då mamma hade planer för oss båda. Blev en tur till olika affärer och man kom hem med diverse nya grejer. Igår total dog jag när jag kom hem. Somnade nästan medan Brian spelades på datorn på hög volym. Men när banjon i Drunk at the bar plötsligt ljöd ut från högtalarna studsade jag upp och insåg att det var dags för sängen. Kröp ner i den straxt efter halv elva och somnade på två röda. Det märktes att jag var i stort behov av den sömnen då det två röda sekunder senare ringde och mobilen glatt berättade att det var dags att kliva upp. Ikväll blir det att sova tidigt, behöver ytterligare en god nattsömn.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback