The fact is, that I wanna be that girl

2011-06-25 @ 09:52:10

Jag verkligen älskar att spendera tid med min familj och släkt. Det är utan tvekan det allra bästa som finns. Även om de ibland kan gå en på nerverna, även om de älskar att retas och jag verkar vara favorit offret för de flesta, även om de ibland kan vara riktigt jobbiga på en mängd olika punkter så älskar jag att spendera tid med dem. Det är en speciell känsla av flera olika positiva som smälter ihop och man kan inte göra något annat än att fullkomligt älska den.

 

Just nu ligger man i sängen och tittar på Tom och Jerry – på väg mot planeten Mars. Vilket var det enda på tv som kändes en aningen värt att rikta sin koncentration mot då och då. Samtidigt planerar jag redan för Turkiet. Helt ärligt har jag redan börjat fundera ut vilka kläder man ska ha med sig, vilka böcker, hur man ska packa och alla andra möjliga tänkbara saker. Det är en sådan personlighet jag har, jag gillar att planera och ha saker klart för mig en ganska bra bit innan det ska ske. Dels för att slippa stressen och dels för att kunna bemöta oväntade saker på ett sådant väl förberett vis som möjligt.  Nu har min uppdatering för dagen kommit, så nu kan mina läsare inte klaga.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback