Let's make it akward, I love you

2011-06-17 @ 18:28:29

Fredagen är arbetsveckans slut och en lyckosam dag för de flesta. För min och Cindys del var det den roligaste dagen på hela veckan. Jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen och kunde knappt stå på mina egna ben. Om det berodde på faktumet att det var fredag och ledigheten kändes nära eller att det, trots alla odds, beslutades vi ändå skulle till Ullared är svårt att säga. Vad jag kan säga med all säkerhet är att det är vi två är riktigt jävla coola. Svaret på frågan vad vi gjorde för att ha så rolig är inget mindre än att vi lekte Aliens idag på jobbet. Tror dock visserligen att endast vi två förstår det svaret, och möjligtvis en något förvirrad liten earth creature.

 

Jag skulle vilja säga att vi är redo inför måndagens tillökning bland arbetskraften, men tror att denna dag bevisade motsatsen. Vad vi dock är riktigt redo för är morgondagens tripp. Nu blir det att skriva inköpslista, hittills har man hela tre saker i åtanke. Bikini till mig, mascara till mig och bikini till Cindy. Bättre än så kan det ju inte bli.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback