“I lost control for a moment, and I’m sorry”

2011-06-04 @ 20:44:23

Osedda Supernatural avsnitt får inte ligga orörda länge för mig. Kände att abstinensen efter den serien var alldeles för stor och var bara tvungen att se ett avsnitt. Problemet är ju att varje gång man sett ett avsnitt multipliceras abstinensen och blir dubbelt så stor, tio gånger värre om man dessutom vet att det finns ytterligare ett avsnitt att se.

 

 

Let it Bleed var det som sågs. När det kommer till Dean är jag så stört känslig så det finns inte. De sista tio minuterna var bara för hemska. Tårarna tittade fram, men de rann aldrig. Var mest bara i vägen och riktigt irriterande medan man försökte fokusera på vad Dean sa samtidigt som man skulle hålla tillbaka dem. Scenen på sjukhuset samt då ben ringde är några av de bästa scenerna som gjort i den serien. Är fortfarande ganska så skakis efter avsnittet. Vilket får mig att tänka på en helt annan sak som jag inte vill tänka på. Funderar på att se säsongsavslutningen ändå. Trots att jag vet hur upprörd och arg jag än kommer bli eftersom twisten i det avsnittet redan avslöjats för mig. Men just nu känner jag att jag hellre tittar på det och blir irriterad över något som inte egentligen är verkligen än att bli arg och upprörd över min verkligenhet.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback