Det är varmt

2011-06-30 @ 20:20:19

Gårdagens lärdom:

Bikiniöverdelar har inget stöd alls

Dagens lärdom:

”Bara för man har fitta så är det WOW!”

 


När en kortare cykeltur varje morgon innan jobbet föreslogs skrattade jag, men bara några sekunder efteråt tänkte jag om. Vilket var tur, för numera är det höjdpunkten varje dag, med undantag från duschen när kommit hem, den är ohotad i toppen. Har nu fåt ny färg på naglarna, bakat och tittat på White Collar. Hur kul och roligt det än må vara att ha aktiviteter hela dagarna och spendera dem med nära vänner så är det riktigt skönt att ibland ha en slappdag hemma.

 

Börjar bli riktigt taggad på Turkiet nu. Kommer bli så sjukt najs! Jag och Cracky har planerat det mesta, hur vi ska sola, hur mycket tid vi ska spendera på pungen och vad som ska göras, hur vi ska traska till supermarket och vilka knep vi ska använda oss utav för att överleva marknaderna. Gud vad jag längtar! Men nu väntar pannacotta på övervåningen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback