Veckan är här, men ännu inget svar

2011-07-13 @ 21:47:06
Veckan som varenda student i hela Sverige gått och väntat på är nu här, veckan då det första beskedet från högskolorna kommer. Det är en lång väntan, även om man nästan redan vet hur man ligger till. Det är något spännande med att leva i ovisshet, iaf när det gäller sådana saker. Inte annars, annars avskyr jag det.

Just nu är det paus i fotbollen. Förutom att det är lite halvkul att se en släkting springa runt på planen måste jag vara ärlig och säga att Sveriges spel är rent utsagt pinsamt. Underskattning så det bara skriker om det. Öqvist ska dock ha en eloge för 1-0 målet, riktigt snyggt. Men ett bättre betyg än så blir det inte i första. Min personliga åsikt är att byta ut Forsberg mot precis vem som helst. Hon har sprungit runt, vad det känns som, halva halvleken med någon form av skada och bara rört till det på sin kant med fel passningar och total missbedömningar. Ryck upp dig eller bli utbytt. Det kan bara bli bättre i andra, och det hoppas jag verkligen att det blir.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback