The eye of the phoenix

2011-07-07 @ 20:26:17

Dagens lärdom:
Hur man fuskar i sex, tryck två gånger på x-knappen

 

Äntligen, äntligen säger jag bara! Denna vecka kändes olidligt lång, men nu är den äntligen slut. Visserligen är det fredag imorron, men idag gick vi på semester då vi fick ledigt imorron. Ska bli så skönt att slippa kliva upp löjligt tidigt varenda vardag, att slippa stå ute i den hettande solen, att slippa kratta, men framförallt ska det bli skönt att få vila ut.

 

Skulle egentligen ha städat våningen igår eftersom man fick finbesök idag. Men var alldeles för trött för det, så lät det vara. Slängde undan lite saker snabbt idag efter duschen, men så mycket finare blev det inte. Borde verkligen städa rummet, det har behövts länge. Kanske orkar med det imorron, om man inte ska försöka sola. Ska vara ensam hemma hela dagen då mor och far ska på begravning medan jag och min bror stannar hemma. Det låter hemskt, men jag skulle verkligen inte klara av något sådant. Nej, istället ska man ligga hemma, sova ut och sedan njuta av friheten. På kvällen ska det bli middag med Cracky och sedan utgång för att fira Johanna.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback