"och ni vinglar inte fram"

2011-07-09 @ 11:48:13

Samma tid som min mobil brukar ringa på vardagarna för att väcka mig så man ska hinna till jobbet satt jag i bilen på Ågestavägen på väg hem. En kvart senare, sisådär runt fem hade man krupit ner i sängen med en aningen skuldkänslor för pappas beslut att inte somna om. Trots att han flera gånger om försäkrade mig att det inte gjorde något för han hade semester och han tyckte det var skönt. Fyra timmar senare vaknade man upp, klarvaken och kunde inte somna om. Vad orsakade detta händelseförlopp?

Jo, först och främst skulle jag och Cindy ut för att fira semestern och de fyra avklarade veckorna på jobbet. Tanken var att vi skulle äta på en specifik restaurang, men eftersom den var så pass fullsmockad så vi inte ville trängas fick det bli Kinahörnet bredvid. En aningen fail, men mysigt! Åkte sedan hem till Emma där Johanna skulle firas med tårta och presenter. Hon blev riktigt glad och chockad över vår present, och en aningen rädd innan hon hunnit öppna det. Vi anlände till klubben vid elvatiden och då vi inte kom tillbaka till Huddinge förrän halv fem så är det nog ganska glasklart att vi hade det riktigt roligt. Nu ska försöka hitta något gott att äta, sen får man se vad man gör av dagen. Jag är ju trots allt ledig nu.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback