Några sista ord för kvällen

2011-07-16 @ 22:22:30
All things come to those who wait,
sometimes they just come too late.


Efter att ha sett Seven pounds idag har all min tveksamhet försvunnit. Så har nu anmält mig och meddelat mina föräldrar om beslutet. Klickade sedan in på geblod.se för att kolla upp saker och ting med vaccination och resan. Så som jag förstod det ska de inte vara några större problem och därmed är det bara att invänta inbjudan när man kommit hem.


När man spelar sims är simarna så snälla så de i slutet av varje vecka berättar hur de tycker att veckan som gått varit. Om jag vore en sim skulle jag säga att min vecka varit händelserik, men riktigt botten. Trots det måste jag säga att jag är lite stolt över mig själv och mitt beteende, iaf i vissa stunder. Nu har jag faktiskt tröttnat en hel del på sims, men har inget bättre för mig. Känner inte heller för att börja se en film som håller på i över två timmar och som dessutom tillhör genren drama. Klarar inte av någon mer deppfilm just nu, även om de är mysiga att titta på. Kanske ska krypa ner i sängen och sova tidigt istället?
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback