Movietajm!

2011-07-03 @ 19:28:04

Dagens lärdom:
"Hon skruvar den, tungt!" Östermalmspojkar är tydligen lätta att imponera.

 

Film var det, Clash of the titans blev det. En helt okej film. Dock en aningen för rörig och "det här ska vara ap-löjligt-stört-coolt" för min del. Nu har jag precis som väntat lyckats drgit på mig en huvudvärk. Så ska nu invänta att klockan rinner iväg en aningen och sedan krypa ner i sängen. Kommer bli löjligt skönt!

 

Gårdagens känsla sitter fortfarande kvar, dock gäller det nu helt andra saker. Fast samtidigt inte. Hur som helst har jag bestämt mig för att inte vara butter, även om jag vill vara det. För imorron ska jag träffa Johanna, vilket man inte gjort på hela tre veckor nu. Har inte fått ett endaste livstecken ifrån henne heller. Men idag kom det, det som man väntat så länge på. Nu är festandet varje dag slut för min del och det lär inte bli någon dricka på länge. Ska hålla ut ända tills på fredag då man ska ut och fira den hemkomna och nyblivna 20åringen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback