”Mer flatfilm åt folket!”

2011-07-19 @ 19:28:16

Dagens lärdom:
Rohie tänder på tänder

 

Det går bra nu, iaf det mesta och det andra kan dra åt helvete. Idag var det gymmet med Rohie. Var en evighet sedan jag träffade henne så det var ju självklart hur roligt som helst. Vi båda hade en mängd med olika saker att berätta för den andra och jag misstänker att varken jag eller hon fick berätta allt som egentligen skulle berättas. Dessutom fick man köra Ekorren, något jag längtat efter länge. Imorron är man bjuden på bio, så romantiskt. Filmen heter Kyss mig och handlar om en tjej som upptäcker att hon är lesbisk precis innan hon ska gifta sig med sin fästman. Hoppas det inte finns någon dold signal bakom valet av filmen. På lördag ska det bli utgång eller middag, eller både och, med härliga flickor. Dessutom kan nedräkningen till Turkiet börja på allvar nu. Känns verkligen overkligt att vi ska dit, känns mer som en grej man bara pratar om och som aldrig blir av.

 

Det är lite halvkul att se på facebook att nästan hälften av ens bekanta är på Gotland nu, på samma ställe och festar sönder. Själv sitter man hemma och myser. Min fest kommer ju nästa vecka i ett annat land dessutom. Åh, gud vad jag längtar! Resten av kvällen ser ut på så vis att det blir film, A beautiful mind väntar efter maten.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback