Lördagen i sin helhet

2011-07-02 @ 20:49:50

Städning var det, men så blev det inte. Åkte istället iväg med mor och far för att titta på en solstol, kom istället hem med en resväska som jag för övrigt fullkomligt älskar. Sedan blev det middag hos mormor och morfar. Åkte hem ganska tidigt då jag bara blev tröttare och tröttare. Bli en tidig kväll för min del, vilket inte alls är något större fel. Är korpenturnering och tåget går 8:24, så en ordentlig nattsömn är inget man bangar på.

 

BSV - år 2009 cupvinnare

 

Bästa idag var när man ringde Angela och snackade korpen med henne. Frågade om hon kunde imorron, vilket hon ville men inte kunde. Hon lätt jätteglad över förfrågningen och sa att jag absolut skulle ringa henne nästa gång det var match och vi behövde en målvakt. En halvtimme efter att vi lagt på fick man messet från henne då hon skrev att hon inte hade den blekaste aning om vilken Jenny jag var. Hon är ju bara för rolig.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback