Löjligt hungrig!

2011-07-10 @ 18:13:42

Just nu är jag hungrig, så pass hungrig så jag var tvungen att ta en paus i min städning. Vet inte riktigt hur jag kommer klara av att städa en hel bostad då jag flyttat hemifrån, med tanke på hur noggrann och seg jag är när jag väl städar. Om man väl gör ansträngningen att städa ska man göra det ordenligt, vilket är lite mitt motto under dessa svåra tider. Insåg en ganska så sorglig sak medan jag städade. Trots att jag inte är ett fan av mjukisbyxor, så har jag för många par. Fann hela nio stycken i garderoben och då vet jag att ytterligare ett par ligger i tvätten och ett ska inom en snar framtid dimpa ner i brevlådan.

 

Sitter just nu och längtar 2½ vecka framåt. Som vanligt blev det prat om den framtida resan igår när man umgicks med Cindy. Det kommer bli så sjukt najs så det finns inte. Varesig vi gör allt som vi sagt eller om det totalskiter sig så kommer den veckan äga. Vad som gjorde mig riktigt glad var att man igår fick tillåtelsen att ha med mig mina kilklackar. Äntligen säger jag bara.
Nu håller jag på att svälta ihjäl, vart är maten?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback