Little miss seeks mr. perfect

2011-07-14 @ 17:02:00

Idag var det premiär för en av de tröjorna som köptes i London. Lite pinsamt att man ännu inte använt vissa av de plaggen. Kan erkänna att det nu enbart är en tröja kvar som inte använts. Vilket är en riktig fintröja, nämligen en av de Arsenaltröjorna som införskaffades. Hur som haver så hade man inte på sig Little miss tröjan mer än fem minuter innan pappa fann texten oerhört underhållande och började retas. Ibland älskar jag verkligen min far.

 

Vad det gäller min och mammas skojakt kan jag erkänna att vi kom hem med några fler par än vad det tänkt från början. Dock är de alla lika välkomna hem till mig och min enkla boning. Vi kommer ha ett roligt och fartfullt äventyr, det vill jag lova! Next på dagordningen är den långa väntan på mat ...
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback