Inledning och avslut ska hänga ihop

2011-07-24 @ 15:50:53

Det märks tydligt att jag börjat träna nu igen. Med det påstående syftar jag på min känslighet kring mat, vad det gäller det mesta. Nu ligger allt som ska i väskan. Imorron är det vaccination och växling som gäller, ska sedan ringa frisören och kolla om de har tid på tisdag. Kan inte påstå att jag är nervös, men nu vill jag bara vara där. Är sjukt rastlös för det enda man väntar på är att man ska vinka av Kicki på flygplasten och sedan kliva på planet. Cindy ringde nyss och meddelade att hon hade fått mail angående resan. Tydligen åker vi inte enbart under den varmaste månaden/tiden, utan även den varmaste veckan. Hur lyckad tajming är inte det? Ikväll blir det att ladda iPoden med en jädra massa film.

 

Vet inte riktigt vad som hände med mig igår. Var redan förra helgen taggad på utgång innan Turkiet och beslöt mig för att tvinga ut Emma och Johanna helgen därpå. Blev därför riktigt glad när man under veckan fick förfrågningen om utgång från dem. Det beslutades att det skulle ske igår och jag verkligen längtade. Men när jag vaknade upp igår var det enda jag kände ett stort NEJ! Slutade med att man gick på en total misslyckad promenad med Cindy för att sedan muppa tv-spel. Vilket egentligen inte är något man ska klaga på. Nu är jag äckligt rastlös och trött. Känns som klockan är åtta och jag funderar över när det är dags för middag.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback