Hoppas på Emirates i höst!

2011-07-18 @ 22:24:31

 

Sedan jag och pappa var i London 2007 och såg Arsenal på Emirates har vi varje år vid ett upprepade tillfällen sagt att vi ska tillbaka. Det skulle egentligen ha ägt rum förra året, men då vissa komplikationer uppstod så var det inte rätt tillfälle. Jag hade redan innan vi åkte 2007 haft en drömmatch i sikte som jag skulle vilja gå på. Har varje år så fort spelschemat släppts kolla upp datumen för det mötet. Då det alltid varit i de kallare månaderna, som vi inte varit intresserade av, har just den matchen inte varit aktuell och därav lite grann uppskjutningen för resan. Men nu i höst klickar datumet perfekt! Så nu håller jag verkligen tummarna för att det hela blir av. Dels för jag så gärna vill dit och titta på fotbollen, kände verkligen grymt sug när man var där i våras. Men även just för att det är min s.k. drömmatch. Åh, det vore så roligt!

 

Nu ska man titta på Danny Dyer och ett av hans äventyr ute i huliganvärlden, dagens destination Holland!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback