BSV rockar fett!

2011-07-03 @ 15:52:34
Jag vet att jag under en längre tid sagt att korpen inte är roligt och att jag inte ska hoppa på igen nästa år. Men idag vände allt, fy fan vad löjligt roligt det var. Fick nästan tillbaka känslan man fick varenda sommarcup man åkte på med STFF. Riktigt roligt var det, och det blev bara roligare då det gick så bra som det ändå gick. Vi gick hela vägen till semifinal med endast två insläppta mål. Då det enda var ett självmål och det andra var ett mål kom efter två riktigt misslyckade byten. I semin tog det dock tyvärr slut på straffar efter en mycket seg match och tufft spelschema. Kände nu när man slog sig ner och äntligen fick andas ut hur trött jag egentligen är. Om jag inte har träningsvärk imorron är det ärligt talat äckligt läskigt hur bra fysik jag har för att inte göra ett skit.

 

Resten av kvällen ska man vila och ta det riktigt lugnt. Funderar på att slå på en film efter maten och mysa till det med något gott. Får se om man har någon bra på G, annars blir det väl en klassiker. Förhoppningsvis blir det att sova tidigt idag, vilket är bara härligt då jobbet börjar som vanligt imorron klockan 6:00.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback