Andra planer

2011-07-15 @ 12:57:11

Tanken var att man skulle dra till gymmet idag igen. Men när mobilen ringde imorse halv nio stängde jag av ljudet och lät mig sova så länge som man tilläts innan den började skrika igen. När den ljöd för andra gången kände jag ”nej, jag orkar inte” och stängde av den helt. Vaknade sedan upp igen 11:57 med en löjligt trött och något ömmande kropp, träningsvärken var ett faktum och av den anledningen beslöt jag mig för en vilodag. Medan jag som vanligt låg kvar i sängen började jag fundera över mina drömmar som verkar vara överdrivet påverkade av mina och Cindys aktiviteter. Eller vad säger man om en dröm som handlar om att vi sitter på stranden och rätt som det är får Tyska zombiemumier och några enorma spindlar som sällskap? Så får vi inte glömma ormen som Cindy så snällt ställde sig i vägen för så jag skulle slippa se den.

 

Efter det stördes man av ett telefonsamtal från ytterligare någon modellskitgrej som man hade fått ett presentkort. Snacka om att de försöker locka folk nu. Hur som helst var man lite smartare denna gång och tackade nej till erbjudandet. Känner faktiskt ett litet sug efter att nörda sims nu.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback